lisaxoxomandis

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Isa&Mandis - 17 september 2010 19:11

Tja Tja bloggen Dannebooooooii här! :D


Sitter här med min grymt vackra flickvän och gästbloggar

Ja ni.. Idag så har jag haft 3 prov och klara allt galant.

Oliven kommer snart och ska slagga här och det blir bra detta!

Men det var allt från den grymma bloggaren Danneboooooooi!!


Hejdå och puss på er alla;)

Av Isa&Mandis - 17 september 2010 19:05

Hallooooj. Yes nu e det fredag, och jag ska träffa en massa folk, men jag ser mest fram emot o träffa NEA och JESSICA ! :D hihihih så söta .

Idag hade jag bordsdekorationer och jag trodde jag skulle få hem jätte fina blommor, men det visade sig att vi gick ut i skogen o plockade grenar typ :S riktigt jävla fult !! Ska visa er senare när jag laddat in bilderna på datorn, är ju hos patrik nu. ^^ Ovanligt va.

Yes, jag hann inte skriva något igår för jag somnade innan jag ens hann beställ kläder, sååå jag var riktigt trött. AHAH, men det blir förmodligen imorgon, och på söndag ska ja träffa min älskade MICKIS !!!!!!! :D de e ju de bästa med allt typ, o nea såklrt. Men ah nej nu ska ja ge mig iväg, slänger in ett inlägg sen när ja kommer hem och jag inte somnar ! :D hahahaha

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards